:) BUDAKBUDAK MANJE LAH :)

:) kawan yang follow blog saya :)

Selasa, 21 Jun 2011

. RINDU DEKAT SESEORANG LAH .

                                                            hyehye . .
                                      wahh , aku rindu kat sameone lah ?
                                      rindu gila kat dia ?? aku nak meet dengan dia lah
                                      nak tengok sape ? jom kita tengok gambar dia kat bawah nie .
                                .
                                                          
                                  HAHA , budak nie WoO yang aku nak meet dengan dia .
                                  teringin sangat aku nak meet dengan dia . entah bila lah agaknye .
                                  tapi aku pasti , satu hari nanti aku mesti meed dengan dia .
                                                   SAYANG KAU BIE SHAHRUL .
               

Tiada ulasan:

Catat Ulasan