:) BUDAKBUDAK MANJE LAH :)

:) kawan yang follow blog saya :)

Khamis, 23 Jun 2011

:) AGAK KELAKAR HARI NIE KAT SEKOLAH :)

 . HAHA . tak bleyy blar aku tengok membew aku sorang nie . asyik kena dengki je ! HAHA .
name budak perempuan AMADA . dia budak yang tembab woo . geram tengok dia . nak tengok gambar dia jom tengok kat sebelah kanan nie . ocy kita mula cerita ye . tadi dlm kelas dlm pukul 11 lebih tak silap . lupe lhaaa . HAHA . mcm dh tue je kan aku nie nk lupelupe . HAHA . ocy kita sambung lagi ocy . ada lhaa membew aku sorg nie laki name nye selamat woo . ade ke patut dia pergi tarik tudung AMADA tuh . dah tertanggal . dh lhaa tak pakai anak sekap . nampak rambut dia yang serabai . HAHA . apa lagi aku pecah perut lhaa ktawe dengan membew class aku . ADOII . tak bley lhaa aku ngok tadi . k lhaa penat lhaa nak tuliss panjangpanjang cite apa yang patut je . HAHA . k bhaiii . :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan